Deze site heeft beperkte ondersteuning voor uw browser. We raden aan over te stappen naar Edge, Chrome, Safari of Firefox.

Gratis verzending vanaf €49,95 Voor 17.00 uur besteld, vandaag verzonden Gratis omruilen mogelijk

Verzendkosten en kortingscodes worden berekend bij het afrekenen.

Winkelwagen 0

Yay! Je pakketje wordt gratis verzonden! Besteed nog €49 voor gratis verzending van je bestelling.
Geen producten meer beschikbaar om te kopen

Producten
Samenvoegen met
Subtotaal Gratis
Verzendkosten, belastingen en kortingscodes worden berekend bij het afrekenen

Je winkelwagen is leeg

RUILEN & RETOURNEREN

Volg onderstaande stappen voor het omruilen of retourneren van jouw item(s):

1. AANMELDEN

Ga naar deze website en selecteer binnen 14 dagen na je ontvangst je bestelling welke items je wilt omruilen, retourneren of omzetten in store credit.
Omruilen: Wil je het artikel in een andere maat? Dat kan gratis!
Store Credit: Liever een ander artikel? Kies voor store credit en ontvang een cadeaubon ter waarde van je aankoopbedrag, zodat je later een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Retourneren: Wil je je aankoop terugsturen? Dat kan, maar de retourkosten zijn voor eigen rekening.

Heb je een klacht? Neem dan contact op via info@yourwishes.nl info@yourwishes.nl

2. INPAKKEN

Pak je item(s) in en omcirkel op je pakbon de desbetreffende items. Vergeet niet om eventueel het oude verzendetiket te verwijderen of bedekken.

3. VERSTUREN

Breng je pakket, na het aanmelden van je omruiling of retour, naar een postkantoor of verzendlocatie.

4. RETOUR ONTVANGEN

Zodra ons distributiecentrum jouw items retour heeft ontvangen, verwerken we meteen je omruiling, store credit (in vorm van een cadeaubon) of ontvang je binnen 14 werkdagen de terugbetaling.

Retourneren kan gemakkelijk binnen 14 dagen na ontvangst.

Is retourneren gratis?
Wil je een artikel omruilen? Dat doen we graag gratis voor je!
Kies je liever een ander artikel? Dan kan je kiezen voor store credit. Je ontvangt dan een cadeaubon ter waarde van het geretourneerde artikel, zodat je op een later moment een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Wil je liever het artikel retourneren en je geld terug? Dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Wat moet ik doen als mijn terugbetaling niet is verwerkt?
Uiteraard vinden wij het vervelend als je niet tijdig je terugbetaling hebt ontvangen, bij voorbaat onze excuses hiervoor. In dit soort gevallen raden we je aan om direct contact op te nemen met onze klantenservice zodat we dit op kunnen lossen. Neem dan contact via ons contactformulier maar bellen kan natuurlijk ook op 06-15374036. De klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.

Belangrijk: deze retourvoorwaarden zijn niet van toepassing voor items uit de Outlet.